FRIK - Webes alkalmazás fejlesztése

A webes, felhő alapú alkalmazások használata egyre jobban elterjed a vállalkozások körében is, hiszen megkönnyíti a cégek életét.

Hogyan könnyítheti meg a cégek életét?

  • A drága infrastruktúra fenntartása nélkül, az aktuális tartózkodási helyétől függetlenül tud dolgozni.
  • Az együttműködés a munkatársakkal egyszerűbbé és gyorsabbá válik.
  • Az alkalmazás vállalkozása aktuális szükségleteinek megfelelően méretezhető, és nincs semmilyen felesleges erőforrásigénye. 

Szeretne egyedi, online webes raktárkezelő-, projektirányítási rendszert? Kitalált egy jó online szolgáltatást, már csak a megfelelő webes alkalmazás alapú háttér hiányzik hozzá?

Ön tervez, mi megvalósítjuk! 

FRIK - Projektirányítási rendszer

Egy jól funkcionáló projektkezelő rendszerre minden cégvezetőnek szüksége van – akár beismeri, akár nem. Projektirányítási rendszerünk bevezetésével Ön is látni fogja, hogy hol spórolhat időt, energiát, munkaerőt, így rögtön növelheti vállalkozásának hatékonyságát! A rendszer megkönnyíti az új projektek indítását, a folyamatban lévők ellenőrzését, mert ezeknek a haladási ütemét a felelősökkel együtt egy átlátható rendszerben rögzíti, és figyelmeztet a határidőkre. Ügyfeleinek pedig kérésekre, vagy hibák bejelentésére is lehetőséget ad.

Mindezt a Fehér Rendszerház személyre szabottan, az Ön cégének igényeihez igazítva kínálja! A rendszer használata nem bonyolult, és a feltérképezésre és megtanulásra szánt idő sokszorosa térül meg, mihelyt elkezdi használni.

Minimális befektetés vállalkozása maximális hatékonysága érdekében!

weblapkep.jpg

Ellenőrzés

A FRIK Ügyféladmin használatával egyszerűen követheti nyomon a munkafolyamatokat, ellenőrizheti munkatársainak haladását. A rendszer lehetővé teszi, és egyben megkönnyíti az ügyfelekkel, munkatársakkal való kapcsolattartást, ügyfelei egyszerűen tudnak a projekt felelősének hibabejelentést küldeni. A rendszer lehetőséget ad ezeken kívül a pénzmozgások után követésére, a számlák és kifizetések ellenőrzésére.

Időmenedzsment

Rendszerünk átlátható táblázatban mutatja az egyes projektek haladási ütemét, állapotát, a hozzájuk tartozó határidőkkel együtt. Így nem kell az egyes feladatokkal való megcsúszástól tartani, hiszen rendszerünk figyelmeztet, ha késésben vagyunk valamely feladattal és méri a hibák gyakoriságát. Mindezek a projektek gazdasági megvalósulását segítik elő.

Ügyfélkezelés

Az Ügyféladmin rögzíti az ügyfél adatait, hozzárendeli az ügyfelet a projekthez, így az ügyfél bármilyen probléma felmerülése, kérdés vagy kérés esetén egyszerűen felveheti a kapcsolatot a projekt irányítójával. Ezen kívül hírlevél feladásra és egyszerűbb számlázásra ad lehetőséget, valamint e-mail sablonokat is tartalmaz.

Projektmegvalósulás

A rendszer egyértelműen mutatja az aktuális projektek számát és haladási ütemét, az elvégzendő feladatokat és munkafázisokat. Leegyszerűsíti a fájlok és adatok kezelését, így Ön időt spórolhat meg, amit további feladatokra fordíthat.

FRIK - Társasházkezelő program

Évente akár 1000 munkaóra és több millió forint. Ennyit veszíthetnek a lakók és a társasház kezelője, ha fejetlenség uralkodik a ház ügyeinek intézésében.

Miért ajánljuk a programot társasházkezelőknek, közös képviselőknek?

Ez egy kifejezetten társasházkezelésre kifejlesztett webes szoftver, amelynek segítségével mindent kézben tarthat, ami a társasház napi működésével vagy hosszabb távú beruházásaival kapcsolatos. Időt és munkát spórol meg Önnek, azáltal, hogy könnyebbé teszi a társasház kezelésével kapcsolatos teendőit.

  • Leegyszerűsíti a munkáját, csökkenti az adminisztrációs terheket.
  • Gyorsan és hatékonyan elérheti a lakókat, tehet közzé fontos híreket.
  • A lakók számára érthetően kommunikálhat az Ön által végzett tevékenységekről, akik így nem szakmabeliként is jobban tisztában lesznek munkája értékével.
  • Soha többé nem fog elkeveredett papírokat keresgélni! A szoftver átlátható, egyszerű dokumentumkezelést tesz lehetővé, minden információhoz hozzá fog férni néhány kattintással.
weblapkep.jpg

Hogyan kedvez a rendszer bevezetése a lakóknak?

  • Ennek a modern társasházkezelő szoftvernek a segítségével, a lakók bármikor könnyedén utána nézhetnek, mi történik a befizetett pénzzel.
  • Egyszerűen, webes felületen jelenthetik be a mérőórák állását.
  • Egy internetes társasházkezelő szoftverrel a kommunikáció sokkal hatékonyabbá és gördülékenyebbé fog válni.

Hogyan rendszerezi a program a szétcsúszásra hajlamos társasházi ügyeket?

  • Fórum a lakóközösség számára, a gördülékenyebb kommunikációért.
  • A dokumentumok könnyebben, átláthatóbb módon érhetőek el, az egyszerűen aktualizálható módon – így mindig az épp érvényes változat lesz elérhető.
  • Hírek, események kategorizált megjelenítése – rendszerezettebb és átláthatóbb, mint a faliújság, így többé senki sem fog lemaradni a fontos tudnivalókról.
  • Egyszerű használat, minden eszközhöz alkalmazkodó megjelenés.
  • Könnyen adminisztrálható.
  • A több adminisztrátori szintnek, a testre szabható jogosultságrendszernek köszönhetően a rendszer rugalmasan alkalmazkodik az egyedi igényekhez, és segít levenni a közös képviselő válláról a terhek egy részét.

Hosszútávon megéri!

A jól szervezett ügyintézés általában anyagi előnyökkel is jár, a program valószínűleg akkor is vissza fogja hozni az árát, ha a megspórolt munkaórák órabérét nem számoljuk.

Rólunk

A Fehér Rendszerház Informatikai Kft.-nél 2008-as megalakulásunk óta magabiztosan fejlődve képviseljük a szakértelmet és a megbízhatóságot az informatikában. Partnereinktől a legjobban eső visszajelzés számunkra, hogy korrektek, hatékonyak és rugalmasak vagyunk. Munkavégzésünket Ügyfeleink igényeinek, kéréseinek – legyen szó az előzetesen megbeszéltektől a menet közben felmerültekig – teljes körű kielégítése jellemzi.

Facebook

Nyitvatartás

Alább tekintheti meg elérhetőségeinket

Telefon: +36-30/610-1027

Email: info@frik.hu

Nyitvatartás: 

Hétfő - Csütörtök: 09:30-17:30

Péntek: 09:30-16:30

facebook_page_plugin