Facebook kampány - FRIK
sld8.jpeg

We help you appear and compete in the online world

Segítünk megjelenni és versenyben maradni az online világban

Shadow

FRIK - IT TENDER APPLICATIONS

Our company has more than 6 years of experience with VEKOP and GINOP tender applications. If you would like to develop your company according to the aspirations of the 21st century, and you would like to apply for European Union or Hungarian tender assistance, contact us!

Of course, every company is looking for growth, because in today's fast-paced world, it is no longer enough to simply maintain the standards already reached. Based on our own experience and that of our clients, we can say that it is extremely difficult to move forward without involving different sources of funding. However, we also know that it is not easy to meet the application criteria and to collect and organize all materials to be submitted by the deadline.

Here's how we can help your company with the application process:

  • IT assessment
  • Clear consultancy
  • IT consultancy
  • We can recommend an accomplished application writer
  • We will provide a quote that meets all expectations of the tender
  • We will perform follow up on the application
  • We can provide assistance throughout the country
Image
Image

FRIK - IT TENDER APPLICATIONS

Image

KKV kapacitás GINOP Plusz 2.1.3-24

A legújabb állami KKV Kapacitásfejlesztési pályázaton való részvételre, amely kiváló alkalom vállalkozásod technológiai növekedési lehetőségeinek kiaknázására. A pályázat keretében akár 20-50 millió forint összegű támogatás is igényelhető, amelynek 70%-a vissza nem térítendő támogatás formájában érhető el.

A pályázat legfontosabb adatai:

  • Projekt támogatásának összege: 20-50 millió forint között
  • Folyósítás: 30% előleg érhető el
  • Vissza nem térítendő támogatás: 70%

A pályázatban való részvétel előfeltételei:

  • A projekt minimum méretének el kell érnie a 29 millió forintot.
  • Minimum 1 teljes lezárt üzleti évvel rendelkező vállalkozás, amelyet 2022. december 31. előtt jegyeztek be.
  • Legalább három bejelentett alkalmazott (a 2023-as lezárt üzleti évre vonatkozóan)
  • Az igényelhető támogatás mértéke nem haladhatja meg az előző évi saját tőke összegét
  • A projektméret nem haladhatja meg az előző évi árbevétel 50%-át
  • A pályázónak NAV tartozásmentes státusszal kell rendelkeznie.
  • A benyújtást megelőző 5 évben támogatói ellátást eredményező szabálytalansággal nem rendelkezett
  • Fontos, hogy a pályázó cég rendelkezzen legalább 20 millió forint tartalékkal.

A pályázat keretében elszámolható költségek közé tartoznak az ügyviteli rendszerek, így a FRIK ERP rendszer bevezetése és implementációja is.

A FRIK ERP segítségével a teljes munkafolyamataidat optimalizálhatod, a kezdeti érdeklődéstől egészen a végső számlázásig, egy rendszeren belül 8-10 különböző rendszer tudása elérhető.

A pályázat segítségével az alábbi költségek számolhatóak el:

  • Projekt előkészítés költségei (szakértői tanácsadás, megbízás)
  • Szakmai megvalósításban közreműködő munkatársak költségei (bérköltség, járulékok, személyi jellegű egyéb költségei (utazás, cafeteria)
  • Szakmai tevékenységhez kapcsolódó költségek (rögzített tanácsadói óradíj, innovációs tanácsadás, 1 innovációs tevékenység = 100 óra tanácsadás, több esetén maximum 200 óra)
  • Eszközbeszerzés: (új, legfeljebb 8 db, egyenként minimum nettó 500.000 ft értékű eszközök) bekerülési értéke, amely tartalmazza a vételárat, tartalmazhatja az eszközbeszerzéshez kapcsolódó szállítás és üzembe helyezés, valamint az eszközbeszerzéshez közvetlenül kapcsolódó betanítás költségét is.
  • Szoftverek és annak üzembe helyezése, testreszabása, ehhez tartozó szolgáltatások
  • Immateriális javak (szoftver beszerzése) – Csak a GINOP 3.2.1.-15 projektben minősített szállítótól vagy annak szintén minősített partnerétől, disztribútorától.
  • Szakmai megvalósításhoz kapcsolódó bérleti díj (Felhőalapú és egyéb online üzleti megoldások megvalósítási időszakra eső szolgáltatásbérleti díja – maximum 18 hónap)
  • Átalány költségek (itt lehetséges a számítógépeket elszámolni, de csak a projekt 7%-i keretével)

 

Amennyiben érdekel a lehetőség, szívesen segítünk pályázatíró partnerünkkel, hogy a lehető legjobb esélyekkel indulhassatok.

Tapasztalt tanácsadóink készségesen segítenek a pályázati anyag összeállításában és benyújtásában, valamint a rendszer bevezetésének megtervezésében.

 

DIMOP Plusz 1.2.3/A-24: - Mikro-, kis- és középvállalkozások digitalizációjához

Elérhetővé vált egy új pályázati lehetőség, amely digitális fejlesztéseket és modernizációt céloz meg. A pályázat keretében akár 3-20 millió forint közötti támogatást is igényelhetsz, amelynek feltételei rendkívül kedvezőek:

A pályázat legfontosabb adatai:

  • Projekt támogatásának összege: 3-20 millió forint között
  • Folyósítás: 50-100% előleg érhető el
  • Vissza nem térítendő támogatás: 45%
  • Hitel (0% kamat): 45%
  • Önerő: 10%

A pályázatban való részvétel előfeltételei:

  • A pályázott projekt nagysága 4 és 25 millió forint közt kell lennie.
  • Legalább 1 teljes lezárt évvel kell rendelkeznie (2022. december 31. előtt bejegyzett cégek vehetnek részt benne)
  • A megvalósítási helyszín legalább 1 éve bejegyzésre került
  • Alacsony digitális intenzitás – amennyiben már használt ERP vagy CRM rendszert, úgy nem elszámolható
  • A projekt megvalósítására pedig 18 hónap áll rendelkezésre.

Alkalmazotti elvárás nincs, így a mikrovállalkozások számára is ideális választás lehet.

A projekt keretein belül a vállalkozás digitális fejlesztésére van lehetőség, a támogatás 10%-a az akár számítógép vásárlásra is elkölthető, viszont a béreket ebből nem lehet fedezni.

A pályázat keretében elszámolható költségek közé tartozik az ügyviteli rendszerek, így a FRIK ERP rendszer bevezetése és implementációja is.

A FRIK ERP segítségével a teljes munkafolyamataidat optimalizálhatod, a kezdeti érdeklődéstől egészen a végső számlázásig, egy rendszeren belül 8-10 különböző szoftver tudása elérhető.

Támogatható tevékenységek:

A pályázat segítséget nyújt többek között az alábbi fejlesztések megvalósításához:

  • Alapszintű felhőalapú számítástechnikai szolgáltatások bevezetése (szoftverek)
  • Honlapok fejlesztése
  • E-kereskedelem és E-számlázás kialakítása
  • ERP (vállalatirányítási) és CRM (ügyfélkapcsolati) rendszerek bevezetése
  • Mesterséges intelligencia és adatanalitikai technológiák alkalmazása
  • Táv- és csoportmunka támogató szoftverek bevezetése

A fejlesztések megvalósítása során lehetőség van minősített szoftverek és felhőszolgáltatások beszerzésére, valamint az ezekhez szükséges eszközök vásárlására is. A pályázat keretében elszámolhatóak a bevezetés költségei, így például a telepítés, tesztelés, folyamatfejlesztés, valamint az új rendszerek használatával kapcsolatos betanítási költségek is.

Fontos kitétel, hogy az igényelt összeg a kérelem benyújtása előtti teljes lezárt üzleti év árbevételét és az üzemi eredményének tízszeresét nem haladhatja meg.

Amennyiben érdekel a lehetőség, szívesen segítünk pályázatíró partnerünkkel, hogy a lehető legjobb esélyekkel indulhassatok.

www.frik.hu

ABOUT US

Through expertise and reliability, Fehér Rendszerház Informatikai Kft. has been growing confidently since its establishment in 2008. The best feedback from our partners is that we are fair, efficient and flexible. Our work is characterized by fully satisfying the needs of our customers from pre-arranged to on-the-fly requests.

Facebook

Opening hours

Our contact details:

Phone: +36-30/610-1027

Email: info@frik.hu

Opening hours: 

Monday- Thursday: 09:30-17:30

Friday: 09:30-16:30

 

opten minosites a hun 2022