FRIK - Projektirányítási rendszer

Egy jól funkcionáló projektkezelő rendszerre minden cégvezetőnek szüksége van – akár beismeri, akár nem. Projektirányítási rendszerünk bevezetésével Ön is látni fogja, hogy hol spórolhat időt, energiát, munkaerőt, így rögtön növelheti vállalkozásának hatékonyságát! A rendszer megkönnyíti az új projektek indítását, a folyamatban lévők ellenőrzését, mert ezeknek a haladási ütemét a felelősökkel együtt egy átlátható rendszerben rögzíti, és figyelmeztet a határidőkre. Ügyfeleinek pedig kérésekre, vagy hibák bejelentésére is lehetőséget ad.

Mindezt a Fehér Rendszerház személyre szabottan, az Ön cégének igényeihez igazítva kínálja! A rendszer használata nem bonyolult, és a feltérképezésre és megtanulásra szánt idő sokszorosa térül meg, mihelyt elkezdi használni.

Minimális befektetés vállalkozása maximális hatékonysága érdekében!

weblapkep.jpg

Vállalati CRM, értékesítés

A rendszer olyan keretrendszert szolgáltat, amelynek képességei önmagukban is használhatók, de a funkciók könnyedén kiegészíthetők, kiterjeszthetők egyedi komponensekkel. A rendszert dinamikusan lehet paraméterezni.

A mindennapi ügyvitel megkönnyítése érdekében a cég életében több létfontosságú területet is támogat rendszerünk.

Értékesítés:

  • Segít, hogy az érdeklődőket minél könnyebben vásárlóvá konvertáljuk
  • Minden érdeklődő külön adatlapot kap egy kijelölt felelőssel, aki az értékesítési folyamatnak megfelelően különböző határidős feladatokat vehet fel.
  • A beérkezett Lead-ekből származtatva készíthető ajánlat, amelyből közvetlenül leadható megrendelés, így nem szükséges többszörösen adminisztrálni.
  • Az egymásból származtatott lépéseknek köszönhetően az értékesítési folyamat az elejétől a végéig mérhetővé válik.
  • A folyamat során bármely megadott paraméter statisztikázhatóvá válik.

Ügyfélszolgálat:

  • Értékesíteni könnyű, de megtartani az ügyfeleket, nyomon követni igényeiket, panaszaikat a leggyorsabban kezelni sokkal nehezebb. Ebben segít rendszerünk.
  • Minden osztály (pl pénzügy, ügyfélszolgálat, marketing, stb) egy felületen, de mégis egymástól elkülönítve, jegyek formájában kezelheti az ügyfelekkel történő kommunikációt.
  • A jegyeknek lehet ügytípusa, osztálya, felelőse, határideje, prioritása. Amennyiben egy kapcsolatfelvétel több osztályhoz tartozik, feladatokra lehet bontani a folyamatot, így párhuzamosan is dolgozhatnak a különböző osztályok.

Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés

Egyedi felhasználó kezelés és testreszabásának a lehetősége biztosítja a rendszerben a kollégák munkafolyamatainak a rögzítését és annak a nyomon követését. A munkatársak elvégzett munka idejét is rögzíti a rendszer.

A munkavállalók munkaügyi adminisztrációját könnyíti meg ez a modulunk. Lehetőség van az egyes munkavállalók munkaidejének és szabadságának nyilvántartására, illetve azok központi felületen történő kezelésére, ellenőrzésére.

Kontrolling és döntéstámogatás

A döntéstámogató rendszer project szemléletet követve segíti a vállalati célok megvalósítását. A döntéstámogató rendszereknek képesnek lenniük, hogy az egyre nagyobb mértékben előforduló strukturálatlan problémák megoldásához is megfelelő támogatást nyújtsanak, és el kell fogadnunk, hogy ehhez megfelelő támogatást csak speciális szoftverek, illetve fejlesztőrendszerek nyújthatnak.

Kimutatások és statisztikák készíthetők az egész cégre, valamint a cég egyes részeire, folyamataira. Rendszerünk képes több külső szoftverhez is kapcsolódni (pl. számlázó program, webshop).

Táv- és csoportmunka támogatás

A rendszert egyedi biztonsági kapcsolattal biztonságosan lehet használni távmunkában, egyéni beállításokkal. A csoportmunka lényege a csoportos munkavégzés, az információ minél egyszerűbb áramoltatása a felek között. Ugyanezen a felületen vezetheti privát és másokkal megosztott naptárjait, pontosan adminisztrálva az időbeosztását, elvégezheti a tárgyalók és egyéb vállalati erőforrások ellenőrzését/foglalását, vezetheti a szabadságolások idejét, információkat vihet fel a tudástárba és fájlokat tölthet fel saját használatra vagy másokkal való megosztásra.

Internetes értékesítés (Vállalati portál)

A rendszernek van online része, azaz cégbemutató és tudás menedzsment portálja. A weblap a CRM rendszer tudását teljes mértékben megjeleníti. 

Legyen szó egy céget bemutató, ajánlatkérést ösztönző weboldalról, vagy akár egy webshopról, ezt rendszerünkkel integráltan tudjuk önnek elkészíteni.

Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow)

Az egyes üzleti folyamatait pontosan meghatározhatja ügyviteli rendszerünkkel. A folyamatokhoz feladatok rendelhetők, melyeket a megfelelő szerepkörrel rendelkező munkavállalók között lehet szétosztani. A delegált feladatok státuszát, a foglalt és szabad erőforrásokat, az egyes folyamatokhoz tartozó költségeket, szükségleteket mind nyomon követheti.

Elektronikus iratkezelési megoldás

A rendszer támogatja valamennyi szervezeti egységének iratkezeléssel kapcsolatos napi munkavégzését,  vállalati szinten egységes iratkezelési folyamat mentén. A rendszer lehetővé teszi az iratok, dokumentumok elektronikus tárolását, nyilvántartását és kezelését, valamint az ezekhez kapcsolódó elektronikus ügyintézést.

Gyártás

A program folyamatkezelő moduljában lehet kezelni a gyártási folyamatokat. A pontos feladatok definiálása után egy automatizált rendszer jön létre. A gyártásban mindenki a számára kiadott feladat jelenik meg és az elvégzett munka után kerül a következő fázisba.

Beszerzési, logisztikai terület

A rendszer lehetővé teszi a beszerzési források menedzselését. Ezek adatlapja rögzíthető, a beszerzési forrásokra szűrve listázhatók a beszerzések. Kimenő termékek nyomon követését, telephelyek és vásárlók között.

Pénzügyi, számviteli terület

Modulunk a pénzügyi és számviteli jogszabályok elvárásainak megfelelően folyamatosan követi a vállalkozás pénzügyi eredményességét, és megfelel a beszámolási, könyvvezetési előírásoknak. Lehetőség van továbbá a cég tulajdonában lévő tárgyi eszközök nyilvántartására, kezelésére, értékelésére. A gyártás modulhoz kapcsolódóan akár receptúrák kezelése is megvalósítható, az egyes összetevők készlete külön és összesítve is kezelhető.

Szolgáltatásmenedzsment

Szolgáltatásmenedzsment modulunk segít a folyamatok automatikus vezérlésében, ellenőrzésében. Lehetőség nyílik különböző paraméterek alapján (pl tevékenységek, határidők / SLA, stb) rendszeren belül vagy akár kívül is értesítést küldeni az illetékeseknek. Például ha egy kolléga éppen úton van, email értesítést kaphat telefonjára, hogy lépjen be a rendszerbe, mert egy új feladat várja, vagy egy teendője még nem lett elvégezve, és lejárt a határideje. A vezetők napi összesítést kaphatnak a nyitott és lezárt folyamatokról, mindezt részlegekre és munkavállalókra lebontva.

PROJEKTEK – Ügyfélre szűrve a szolgáltatás menedzsment

FELHASZNÁLÓK – A feladatokat melyik felhasználók látják el, milyen eredményességgel

ÖSSZEFOGALALÓ ELEMEK – Teljes folyamatkezelés kielemzése