Facebook kampány - FRIK
FRIK - Fehér Rendszerház Informatikai Kft.
FRIK - Google analitycs
FRIK - Google analitycs
FRIK - Google analitycs
sld8.jpeg

Tartsa kézben erőforrásait FRIK ERP ügyviteli rendszerrel
ÚJDONSÁG: EPR-jelentés modullal

Segítünk megjelenni és versenyben maradni az online világban

sld6.jpeg

Segítségünkkel potenciális Ügyfelei gyorsan rátalálnak Önre

Segítségünkkel potenciális Ügyfelei gyorsan rátalálnak Önre

sld7.jpeg

Számszerűsített adatokkal szolgálunk oldalának látogatottságáról

Számszerűsített adatokkal szolgálunk oldalának látogatottságáról

sld7.jpeg - másolat

Minőségi, szép és működő weboldalakat készítünk

Számszerűsített adatokkal szolgálunk oldalának látogatottságáról

sld7.jpeg - másolat2


ÚJDONSÁGOK
2024-ben elérhető pályázatok

A 2024-re kiírt új pályázatok keretében elszámolható költségek közé tartoznak az ügyviteli rendszerek, így a FRIK ERP rendszer bevezetése és implementációja is.

Számszerűsített adatokkal szolgálunk oldalának látogatottságáról

Shadow

FRIK - Keresőoptimalizálás

Weblapok tartalma

Készen van már a weboldal, de nincs rajta szöveg? Se kedve, se ideje nincsen arra, hogy megírja? Ön is a saját szakmájában profi, ahogyan mi is! Nem csak weblapját készítjük el, de vállaljuk annak szöveges tartalommal való feltöltését is! Egy weboldal szöveges taralmának megírásánál nem csak az a fontos, hogy közérthető és hiteles legyen, stílusában pedig tükrözze a cégünkről/vállalkozásunkról kommunikálni kívánt képet, de azt is figyelembe kell venni, hogy a célközösségünk hogyan keres rá szolgáltatásainkra a Google-ben. Az általunk szövegezett weboldalak 90%-a a beírt keresési szavakra, kifejezésekre az első oldalon jelennek meg a Google keresőjében.

Weblap szövegíráson kívül vállaljuk blogok kezelését, a cikkek megírásától kezdve a jogtiszta és szabadon felhasználható képek kereséséig, szerkesztéséig.

Keresőoptimalizálás, SEO - FRIK Budaörs

Keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization, röviden SEO) a weblap keresőmotorokban való megjelenésének javítására szolgál. Gyakorlatilag egy internetes marketing stratégia, ami a keresőmotorok működését, az emberek keresési hajlamát, a keresési szavakat veszi figyelembe.

Egy megfelelően SEO-zott weboldal drága marketing kampányok nélkül is előre kerül a pl. Google keresőjében, ami még több organikus (ingyenesen elért) látogatót, még több potenciális vevőt hoz Önnek.

Kezdőoldal-irányítás:

Egy jól optimalizált SEO releváns érdeklődőket irányít a kezdőoldalra. Ez a kulcsa annak, hogy organikus (nem fizetett hirdetésekből származó) eléréseket is tudjunk generálni. Akkor jó egy főoldal, ha informatív, megfelelően használja a releváns kulcsszavakat, illetve kifejezetten annak megfelelő a kialakítása, hogy azon keresztül a látogatók valamilyen konverziót hajtsanak végre (konverzió lehet a sikeres vásárlás, árajánlatkérés, egy kapcsolatfelvétel, vagy bármi, ami számunkra eredmény).

Tartalmi célok:

Azért nagyon fontos a weblap tartalmi meghatározása, mert úgy tekinti relevánsnak oldalunkat a Google, ha megtalálhatóak rajta a keresett információk. Fontos figyelni például a szöveges tartalom arányára egy weboldalon, ezért blogokra, értékesítési szövegekre van szükségünk ahhoz, hogy a Google szakértőnek tekintsen minket a témánkban, és előbbre helyezze oldalunkat. Fontos, hogy megtaláljuk, mi az, amivel igazán érdemes az oldalunkon foglalkozni ahhoz, hogy konverziókat érjünk el újra és újra. Egyre gyakrabban fordul elő, hogy SEO-szakemberek megpróbálnak jó helyezést elérni olyan kulcsszavakra, melyek témájában az oldalunk nem rendelkezik jó minőségű tartalommal, ez pedig inkább ront a helyezésünkön.

Google eszközök

Egy megfelelően keresőoptimalizált weboldal minden Google által biztosított eszközön elérhető lesz. A Google termékek közül nem egyre maga a SEO-zás folyamata során is szükség van, ilyenek például a kulcsszótervező, vagy a Google Trends. Bármilyen kulcsszavakban gondolkodunk is friss weboldalunk kapcsán, mindenképpen érdemes ellenőrizni azt, hogy különböző időtávokon mennyire volt keresett az adott kifejezés.

Google barát motor

Akkor lesz a webhely igazán kereső-barát, ha olyan információt nyújt a látogatóknak, amit keresnek. Az a legfontosabb, hogy jó minőségű tartalmakat helyezzünk el az oldalakon. Elengedhetetlen a kulcsszavak használata, érdemes azonban arra figyelnünk, hogy ne töltsük meg kötelező érvényűen kulcsszavakkal az oldalt.

Reszponzív

A reszponzív kialakítás segítségével a weboldal automatikusan alkalmazkodik az eszközhöz, amin megjelenítjük, ezáltal elérve az optimális felhasználói élményt. Az egyik legfontosabb előny, amit a reszponzivitás által nyerhetünk, hogy csökken a visszafordulási arány, mivel a mobil eszközökről érkező látogatók is teljesen felhasználóbarát módon tudják használni ezeket az oldalakat. A Google sorba rendezése során figyeli a látogatás – visszafordulás arányát is. Egyszerű a módszer, amivel láthatjuk, hogy reszponzív weboldalt látogatunk-e éppen: ha a böngésző szélénél fogva csökkenteni kezdjük az ablak méretét, figyeljük meg, hogy a kép- betűméretek, és az elrendezés is folyamatosan változik-e, mert ha igen, reszponzív oldallal van dolgunk.

Mobil megjelenés

Napjainkban a mobil megjelenés kialakítása kiemelten fontos, kutatások szerint 2014-ben már többen interneteztek mobil eszközről, nagy eséllyel az Ön weboldalának látogatói körében is azóta inkább csak növekedett ez a tendencia. 2015-ös algoritmus frissítés óta a Google találati sorrendjét adott keresésre az is befolyásolja, hogy az oldal mobilbarát-e. Általánosságban véve akkor lesz a weboldal mobilbarát (felhasználói szemmel nézve, nem csak a keresőrobotok tekintetében), ha különböző nagyságú mobileszközökön könnyen látható az oldal anélkül, hogy mindez kicsinyítést-nagyítást, vagy elforgatást igényelne.

H1, H2, H3

A keresőben nagyon komoly jelentősége van a címsorok használatának. Fontos, hogy kiaknázzuk a bennük rejlő lehetőségeket, ugyanis nem mindegy SEO szempontjából, hogy milyen hosszúságúak, illetve mit tartalmaznak. Általánosságban véve a címsor az oldal témájának rövid megnevezése. Használható például úgy, hogy a H1 blokkba kerül a kategória neve, rövid leírása, ha termékoldalunk van, akkor pedig adott termék nevét érdemes ide feltüntetni. Ez esetben a H2 címsorral ellátott szöveg lesz az alcímünk, ami arra szolgál, hogy kisebb, átláthatóbb részekké tagolja a tartalmat. A szabvány H1-H6-ig teszi lehetővé az alcímek definiálását. Nem csak a Google tekinti relevánsabbnak az oldalunkat címsorok megfelelő használatával, hanem tudományosan bizonyított, hogy az emberek sokkal szívesebben olvasnak végig egy tagolt szöveget.

Rólunk

A Fehér Rendszerház Informatikai Kft. 2008-as megalakulása óta magabiztosan fejlődve képviseli a szakértelmet és a megbízhatóságot az informatikában.

Mindig rugalmasan kezeljük a partnereink igényeit, és a teljes munkafolyamat során konzultálunk velük minden részletről. Tehát már akkor érdemes felkeresnie minket, ha még csak a tervezés korai szakaszainál jár, hiszen mi az elképzeléseihez alkalmazkodva tudunk olyan megoldásokat felkínálni, amikre Önnek tapasztalataink alapján szüksége van.

Mi jelenleg is azt az Ügyviteli Rendszert használjuk, aminek az előnyeit részletezzük az oldal menüpontjai alatt. Éppen ezért rengeteg tapasztalatot tudunk megosztani Önnel a tényleges gyakorlati használattal kapcsolatban.

Számos helyzetben szükségünk van arra, hogy akkor is kiválóan tudjunk egymással dolgozni, ha éppen nem ugyanonnan végezzük a munkánkat. Ha Ön is szeretné ezt a stabilitást, és rugalmasságot a cége életének részévé tenni, keressen minket!

Facebook

Nyitvatartás

Alább tekintheti meg elérhetőségeinket

Telefon: +36-70/360-2777

Email: info@frik.hu

Nyitvatartás: 

Hétfő - Csütörtök: 09:00-17:00

Péntek: 09:00-16:00

 

opten minosites a hun 2022