FRIK - INFORMATIKAUSSCHREIBUNGEN
Bezüglich der Ausschreibungen VEKOP und GINOP verfügt unsere Firma über mehr als 6-jährige Erfahrung. Wenn Sie Ihre Firma den Bestrebungen des 21. Jahrhunderts entsprechend entwickeln möchten und dazu die Förderung der Europäischen Gemeinschaft oder die Hilfe der Förderung durch ungarische Ausschreibungen in Anspruch nehmen wollen, wenden Sie sich an uns!
Natürlich sucht jede Firma nach der Entwicklung, da es in dieser hektischen Welt zum Gewinnen neuer Kunden nicht mehr reicht, wenn man einfach das vorher erreichte Niveau aufrechterhalten will. Aufgrund der Erfahrungen unserer Kunden und der eigenen Firma kann man sagen, dass es außerordentlich schwer ist, ohne die Benutzung von Ressourcen aus Ausschreibungen Fortschritte zu machen. Gleichzeitig weiß man auch, dass man die Auflagen einer Beschreibung nicht einfach erfüllen kann bzw. alle beizufügenden Dokumente bis zur angegebenen Frist zu sammeln, zu ordnen.
Mit folgenden Dienstleistungen können wir den Ausschreibungsprozess für Ihre Firma fördern:
- Informatikvermessung
- Verständliche Beratung
- Beratung in Informatik
- Wir können Fachleute für Erstellung von Ausschreibungen empfehlen, die für Erfolgshonorar arbeiten.
- Wir geben ein Preisangebot, das jeder Erwartung der Ausschreibung erfüllt.
- Wir verfolgen die Ausschreibung nachträglich.
- Unsere Hilf e erstreckt sich auf das ganze Gebiet des Landes
FRIK - INFORMATIKAUSSCHREIBUNGEN
DIMOP Plusz 1.2.3/A-24: - Mikro-, kis- és középvállalkozások digitalizációjához
Elérhetővé vált egy új pályázati lehetőség, amely digitális fejlesztéseket és modernizációt céloz meg. A pályázat keretében akár 3-20 millió forint közötti támogatást is igényelhetsz, amelynek feltételei rendkívül kedvezőek:
A pályázat legfontosabb adatai:
- Projekt támogatásának összege: 3-20 millió forint között
- Beadási határidő: 2024. december 5-től
- Folyósítás: 100% előre
- Vissza nem térítendő támogatás: 45%
- Hitel (0% kamat): 45%
- Önerő: 10%
A pályázatban való részvétel előfeltételei:
- A pályázott projekt nagysága 4 és 22 millió forint közt kell lennie.
- Legalább 1 teljes lezárt évvel kell rendelkeznie (2022. december 31. előtt bejegyzett cégek vehetnek részt benne)
- A megvalósítási helyszín legalább 1 éve bejegyzésre került
- Alacsony digitális intenzitás – amennyiben már használt ERP vagy CRM rendszert, úgy nem elszámolható
- A projekt megvalósítására pedig 18 hónap áll rendelkezésre.
Alkalmazotti elvárás nincs, így a mikrovállalkozások számára is ideális választás lehet.
A projekt keretein belül a vállalkozás digitális fejlesztésére van lehetőség, a támogatás 10%-a az akár számítógép vásárlásra is elkölthető, viszont a béreket ebből nem lehet fedezni.
A pályázat keretében elszámolható költségek közé tartozik az ügyviteli rendszerek, így a FRIK ERP rendszer bevezetése és implementációja is.
A FRIK ERP segítségével a teljes munkafolyamataidat optimalizálhatod, a kezdeti érdeklődéstől egészen a végső számlázásig, egy rendszeren belül 8-10 különböző szoftver tudása elérhető.
Támogatható tevékenységek:
A pályázat segítséget nyújt többek között az alábbi fejlesztések megvalósításához:
- Alapszintű felhőalapú számítástechnikai szolgáltatások bevezetése (szoftverek)
- Honlapok fejlesztése
- E-kereskedelem és E-számlázás kialakítása
- ERP (vállalatirányítási) és CRM (ügyfélkapcsolati) rendszerek bevezetése
- Mesterséges intelligencia és adatanalitikai technológiák alkalmazása
- Táv- és csoportmunka támogató szoftverek bevezetése
A fejlesztések megvalósítása során lehetőség van minősített szoftverek és felhőszolgáltatások beszerzésére, valamint az ezekhez szükséges eszközök vásárlására is. A pályázat keretében elszámolhatóak a bevezetés költségei, így például a telepítés, tesztelés, folyamatfejlesztés, valamint az új rendszerek használatával kapcsolatos betanítási költségek is.
Fontos kitétel, hogy az igényelt összeg a kérelem benyújtása előtti teljes lezárt üzleti év árbevételét és az üzemi eredményének tízszeresét nem haladhatja meg.
Amennyiben érdekel a lehetőség, szívesen segítünk pályázatíró partnerünkkel, hogy a lehető legjobb esélyekkel indulhassatok.
KKV kapacitás GINOP Plusz 2.1.3-24
A legújabb állami KKV Kapacitásfejlesztési pályázaton való részvételre, amely kiváló alkalom vállalkozásod technológiai növekedési lehetőségeinek kiaknázására. A pályázat keretében akár 20-50 millió forint összegű támogatás is igényelhető, amelynek 70%-a vissza nem térítendő támogatás formájában érhető el.
A pályázat legfontosabb adatai:
- Projekt támogatásának összege: 20-50 millió forint között
- Folyósítás: 30% előleg érhető el
- Vissza nem térítendő támogatás: 70%
A pályázatban való részvétel előfeltételei:
- A projekt minimum méretének el kell érnie a 29 millió forintot.
- Minimum 1 teljes lezárt üzleti évvel rendelkező vállalkozás, amelyet 2022. december 31. előtt jegyeztek be.
- Legalább három bejelentett alkalmazott (a 2023-as lezárt üzleti évre vonatkozóan)
- Az igényelhető támogatás mértéke nem haladhatja meg az előző évi saját tőke összegét
- A projektméret nem haladhatja meg az előző évi árbevétel 50%-át
- A pályázónak NAV tartozásmentes státusszal kell rendelkeznie.
- A benyújtást megelőző 5 évben támogatói ellátást eredményező szabálytalansággal nem rendelkezett
- Fontos, hogy a pályázó cég rendelkezzen legalább 20 millió forint tartalékkal.
A pályázat keretében elszámolható költségek közé tartoznak az ügyviteli rendszerek, így a FRIK ERP rendszer bevezetése és implementációja is.
A FRIK ERP segítségével a teljes munkafolyamataidat optimalizálhatod, a kezdeti érdeklődéstől egészen a végső számlázásig, egy rendszeren belül 8-10 különböző rendszer tudása elérhető.
A pályázat segítségével az alábbi költségek számolhatóak el:
- Projekt előkészítés költségei (szakértői tanácsadás, megbízás)
- Szakmai megvalósításban közreműködő munkatársak költségei (bérköltség, járulékok, személyi jellegű egyéb költségei (utazás, cafeteria)
- Szakmai tevékenységhez kapcsolódó költségek (rögzített tanácsadói óradíj, innovációs tanácsadás, 1 innovációs tevékenység = 100 óra tanácsadás, több esetén maximum 200 óra)
- Eszközbeszerzés: (új, legfeljebb 8 db, egyenként minimum nettó 500.000 ft értékű eszközök) bekerülési értéke, amely tartalmazza a vételárat, tartalmazhatja az eszközbeszerzéshez kapcsolódó szállítás és üzembe helyezés, valamint az eszközbeszerzéshez közvetlenül kapcsolódó betanítás költségét is.
- Szoftverek és annak üzembe helyezése, testreszabása, ehhez tartozó szolgáltatások
- Immateriális javak (szoftver beszerzése) – Csak a GINOP 3.2.1.-15 projektben minősített szállítótól vagy annak szintén minősített partnerétől, disztribútorától.
- Szakmai megvalósításhoz kapcsolódó bérleti díj (Felhőalapú és egyéb online üzleti megoldások megvalósítási időszakra eső szolgáltatásbérleti díja – maximum 18 hónap)
- Átalány költségek (itt lehetséges a számítógépeket elszámolni, de csak a projekt 7%-i keretével)
Amennyiben érdekel a lehetőség, szívesen segítünk pályázatíró partnerünkkel, hogy a lehető legjobb esélyekkel indulhassatok.
Tapasztalt tanácsadóink készségesen segítenek a pályázati anyag összeállításában és benyújtásában, valamint a rendszer bevezetésének megtervezésében.