FRIK - INFORMATIKAI PÁLYÁZATOK
VEKOP és GINOP pályázatok tekintetében cégünk több, mint 6 éves tapasztalattal rendelkezik. Ha a 21. századi törekvéseknek megfelelően szeretné fejleszteni a cégét, és ehhez Európai Uniós, vagy magyar pályázati segítséget szeretne igénybe venni, keressen minket!
Felmérjük cégét, az elérhető Európai Uniós és magyar pályázatokat, tanácsot adunk, hogy melyik lenne az Ön cége számára a megfelelő, ezután pedig összekötjük szakavatott, minősített szakértőkkel, pályázatírókkal.
Természetesen minden cég keresi a fejlődést, hiszen a mai felgyorsult, rohanó világunkban új ügyfelek megnyeréséhez már nem elég, ha egyszerűen csak fenntartjuk a korábban elért színvonalat. Saját és ügyfeleink tapasztalatai alapján egyaránt elmondhatjuk, hogy rendkívül nehéz előrelépni különböző pályázati források bevonása nélkül. Ugyanakkor azt is tudjuk, hogy nem könnyű megfelelni a pályázati kitételeknek, illetve minden csatolandó anyagot összegyűjteni, rendszerezni a megadott határidőre.
A következőkkel tudjuk elősegíteni cége számára a pályázati folyamatot:
- Informatikai felmérés
- Érthető tanácsadás
- Informatikai tanácsadás
- Sikerdíjas pályázatírót tudunk ajánlani
- Olyan árajánlatot adunk, ami a pályázat minden elvárásának megfelel
- Pályázati utánkövetést végzünk
- Az ország egész területére tudunk segítséget nyújtani
A Vállalati Információs Portál hivatalosan megbízható szakértőnek értékelte a FRIK-et!
2024-ben elérhető pályázatok
KKV kapacitás GINOP Plusz 2.1.3-24
A legújabb állami KKV Kapacitásfejlesztési pályázaton való részvételre, amely kiváló alkalom vállalkozásod technológiai növekedési lehetőségeinek kiaknázására. A pályázat keretében akár 20-50 millió forint összegű támogatás is igényelhető, amelynek 70%-a vissza nem térítendő támogatás formájában érhető el.
A pályázat legfontosabb adatai:
- Projekt támogatásának összege: 20-50 millió forint között
- Folyósítás: 30% előleg érhető el
- Vissza nem térítendő támogatás: 70%
A pályázatban való részvétel előfeltételei:
- A projekt minimum méretének el kell érnie a 29 millió forintot.
- Minimum 1 teljes lezárt üzleti évvel rendelkező vállalkozás, amelyet 2022. december 31. előtt jegyeztek be.
- Legalább három bejelentett alkalmazott (a 2023-as lezárt üzleti évre vonatkozóan)
- Az igényelhető támogatás mértéke nem haladhatja meg az előző évi saját tőke összegét
- A projektméret nem haladhatja meg az előző évi árbevétel 50%-át
- A pályázónak NAV tartozásmentes státusszal kell rendelkeznie.
- A benyújtást megelőző 5 évben támogatói ellátást eredményező szabálytalansággal nem rendelkezett
- Fontos, hogy a pályázó cég rendelkezzen legalább 20 millió forint tartalékkal.
A pályázat keretében elszámolható költségek közé tartoznak az ügyviteli rendszerek, így a FRIK ERP rendszer bevezetése és implementációja is.
A FRIK ERP segítségével a teljes munkafolyamataidat optimalizálhatod, a kezdeti érdeklődéstől egészen a végső számlázásig, egy rendszeren belül 8-10 különböző rendszer tudása elérhető.
A pályázat segítségével az alábbi költségek számolhatóak el:
- Projekt előkészítés költségei (szakértői tanácsadás, megbízás)
- Szakmai megvalósításban közreműködő munkatársak költségei (bérköltség, járulékok, személyi jellegű egyéb költségei (utazás, cafeteria)
- Szakmai tevékenységhez kapcsolódó költségek (rögzített tanácsadói óradíj, innovációs tanácsadás, 1 innovációs tevékenység = 100 óra tanácsadás, több esetén maximum 200 óra)
- Eszközbeszerzés: (új, legfeljebb 8 db, egyenként minimum nettó 500.000 ft értékű eszközök) bekerülési értéke, amely tartalmazza a vételárat, tartalmazhatja az eszközbeszerzéshez kapcsolódó szállítás és üzembe helyezés, valamint az eszközbeszerzéshez közvetlenül kapcsolódó betanítás költségét is.
- Szoftverek és annak üzembe helyezése, testreszabása, ehhez tartozó szolgáltatások
- Immateriális javak (szoftver beszerzése) – Csak a GINOP 3.2.1.-15 projektben minősített szállítótól vagy annak szintén minősített partnerétől, disztribútorától.
- Szakmai megvalósításhoz kapcsolódó bérleti díj (Felhőalapú és egyéb online üzleti megoldások megvalósítási időszakra eső szolgáltatásbérleti díja – maximum 18 hónap)
- Átalány költségek (itt lehetséges a számítógépeket elszámolni, de csak a projekt 7%-i keretével)
Amennyiben érdekel a lehetőség, szívesen segítünk pályázatíró partnerünkkel, hogy a lehető legjobb esélyekkel indulhassatok.
Tapasztalt tanácsadóink készségesen segítenek a pályázati anyag összeállításában és benyújtásában, valamint a rendszer bevezetésének megtervezésében.
DIMOP Plusz 1.2.3/A-24: - Mikro-, kis- és középvállalkozások digitalizációjához
Elérhetővé vált egy új pályázati lehetőség, amely digitális fejlesztéseket és modernizációt céloz meg. A pályázat keretében akár 3-20 millió forint közötti támogatást is igényelhetsz, amelynek feltételei rendkívül kedvezőek:
A pályázat legfontosabb adatai:
- Projekt támogatásának összege: 3-20 millió forint között
- Folyósítás: 50-100% előleg érhető el
- Vissza nem térítendő támogatás: 45%
- Hitel (0% kamat): 45%
- Önerő: 10%
A pályázatban való részvétel előfeltételei:
- A pályázott projekt nagysága 4 és 25 millió forint közt kell lennie.
- Legalább 1 teljes lezárt évvel kell rendelkeznie (2022. december 31. előtt bejegyzett cégek vehetnek részt benne)
- A megvalósítási helyszín legalább 1 éve bejegyzésre került
- Alacsony digitális intenzitás – amennyiben már használt ERP vagy CRM rendszert, úgy nem elszámolható
- A projekt megvalósítására pedig 18 hónap áll rendelkezésre.
Alkalmazotti elvárás nincs, így a mikrovállalkozások számára is ideális választás lehet.
A projekt keretein belül a vállalkozás digitális fejlesztésére van lehetőség, a támogatás 10%-a az akár számítógép vásárlásra is elkölthető, viszont a béreket ebből nem lehet fedezni.
A pályázat keretében elszámolható költségek közé tartozik az ügyviteli rendszerek, így a FRIK ERP rendszer bevezetése és implementációja is.
A FRIK ERP segítségével a teljes munkafolyamataidat optimalizálhatod, a kezdeti érdeklődéstől egészen a végső számlázásig, egy rendszeren belül 8-10 különböző szoftver tudása elérhető.
Támogatható tevékenységek:
A pályázat segítséget nyújt többek között az alábbi fejlesztések megvalósításához:
- Alapszintű felhőalapú számítástechnikai szolgáltatások bevezetése (szoftverek)
- Honlapok fejlesztése
- E-kereskedelem és E-számlázás kialakítása
- ERP (vállalatirányítási) és CRM (ügyfélkapcsolati) rendszerek bevezetése
- Mesterséges intelligencia és adatanalitikai technológiák alkalmazása
- Táv- és csoportmunka támogató szoftverek bevezetése
A fejlesztések megvalósítása során lehetőség van minősített szoftverek és felhőszolgáltatások beszerzésére, valamint az ezekhez szükséges eszközök vásárlására is. A pályázat keretében elszámolhatóak a bevezetés költségei, így például a telepítés, tesztelés, folyamatfejlesztés, valamint az új rendszerek használatával kapcsolatos betanítási költségek is.
Fontos kitétel, hogy az igényelt összeg a kérelem benyújtása előtti teljes lezárt üzleti év árbevételét és az üzemi eredményének tízszeresét nem haladhatja meg.
Amennyiben érdekel a lehetőség, szívesen segítünk pályázatíró partnerünkkel, hogy a lehető legjobb esélyekkel indulhassatok.