Facebook kampány - FRIK
FRIK - Fehér Rendszerház Informatikai Kft.
FRIK - Google analitycs
FRIK - Google analitycs
FRIK - Google analitycs
sld8.jpeg

Tartsa kézben erőforrásait FRIK ERP ügyviteli rendszerrel
ÚJDONSÁG: EPR-jelentés modullal

Segítünk megjelenni és versenyben maradni az online világban

sld6.jpeg

Segítségünkkel potenciális Ügyfelei gyorsan rátalálnak Önre

Segítségünkkel potenciális Ügyfelei gyorsan rátalálnak Önre

sld7.jpeg

Számszerűsített adatokkal szolgálunk oldalának látogatottságáról

Számszerűsített adatokkal szolgálunk oldalának látogatottságáról

sld7.jpeg - másolat

Minőségi, szép és működő weboldalakat készítünk

Számszerűsített adatokkal szolgálunk oldalának látogatottságáról

sld7.jpeg - másolat2


ÚJDONSÁGOK
2024-ben elérhető pályázatok

A 2024-re kiírt új pályázatok keretében elszámolható költségek közé tartoznak az ügyviteli rendszerek, így a FRIK ERP rendszer bevezetése és implementációja is.

Számszerűsített adatokkal szolgálunk oldalának látogatottságáról

Shadow

FRIK - INFORMATIKAI PÁLYÁZATOK

VEKOP és GINOP pályázatok tekintetében cégünk több, mint 6 éves tapasztalattal rendelkezik. Ha a 21. századi törekvéseknek megfelelően szeretné fejleszteni a cégét, és ehhez Európai Uniós, vagy magyar pályázati segítséget szeretne igénybe venni, keressen minket!

Felmérjük cégét, az elérhető Európai Uniós és magyar pályázatokat, tanácsot adunk, hogy melyik lenne az Ön cége számára a megfelelő, ezután pedig összekötjük szakavatott, minősített szakértőkkel, pályázatírókkal.

Természetesen minden cég keresi a fejlődést, hiszen a mai felgyorsult, rohanó világunkban új ügyfelek megnyeréséhez már nem elég, ha egyszerűen csak fenntartjuk a korábban elért színvonalat. Saját és ügyfeleink tapasztalatai alapján egyaránt elmondhatjuk, hogy rendkívül nehéz előrelépni különböző pályázati források bevonása nélkül. Ugyanakkor azt is tudjuk, hogy nem könnyű megfelelni a pályázati kitételeknek, illetve minden csatolandó anyagot összegyűjteni, rendszerezni a megadott határidőre.

A következőkkel tudjuk elősegíteni cége számára a pályázati folyamatot:

  • Informatikai felmérés
  • Érthető tanácsadás
  • Informatikai tanácsadás
  • Sikerdíjas pályázatírót tudunk ajánlani
  • Olyan árajánlatot adunk, ami a pályázat minden elvárásának megfelel
  • Pályázati utánkövetést végzünk
  • Az ország egész területére tudunk segítséget nyújtani

 

A Vállalati Információs Portál hivatalosan megbízható szakértőnek értékelte a FRIK-et!

Image
Image

2024-ben elérhető pályázatok

Image

KKV kapacitás GINOP Plusz 2.1.3-24

A legújabb állami KKV Kapacitásfejlesztési pályázaton való részvételre, amely kiváló alkalom vállalkozásod technológiai növekedési lehetőségeinek kiaknázására. A pályázat keretében akár 20-50 millió forint összegű támogatás is igényelhető, amelynek 70%-a vissza nem térítendő támogatás formájában érhető el.

A pályázat legfontosabb adatai:

  • Projekt támogatásának összege: 20-50 millió forint között
  • Folyósítás: 30% előleg érhető el
  • Vissza nem térítendő támogatás: 70%

A pályázatban való részvétel előfeltételei:

  • A projekt minimum méretének el kell érnie a 29 millió forintot.
  • Minimum 1 teljes lezárt üzleti évvel rendelkező vállalkozás, amelyet 2022. december 31. előtt jegyeztek be.
  • Legalább három bejelentett alkalmazott (a 2023-as lezárt üzleti évre vonatkozóan)
  • Az igényelhető támogatás mértéke nem haladhatja meg az előző évi saját tőke összegét
  • A projektméret nem haladhatja meg az előző évi árbevétel 50%-át
  • A pályázónak NAV tartozásmentes státusszal kell rendelkeznie.
  • A benyújtást megelőző 5 évben támogatói ellátást eredményező szabálytalansággal nem rendelkezett
  • Fontos, hogy a pályázó cég rendelkezzen legalább 20 millió forint tartalékkal.

A pályázat keretében elszámolható költségek közé tartoznak az ügyviteli rendszerek, így a FRIK ERP rendszer bevezetése és implementációja is.

A FRIK ERP segítségével a teljes munkafolyamataidat optimalizálhatod, a kezdeti érdeklődéstől egészen a végső számlázásig, egy rendszeren belül 8-10 különböző rendszer tudása elérhető.

A pályázat segítségével az alábbi költségek számolhatóak el:

  • Projekt előkészítés költségei (szakértői tanácsadás, megbízás)
  • Szakmai megvalósításban közreműködő munkatársak költségei (bérköltség, járulékok, személyi jellegű egyéb költségei (utazás, cafeteria)
  • Szakmai tevékenységhez kapcsolódó költségek (rögzített tanácsadói óradíj, innovációs tanácsadás, 1 innovációs tevékenység = 100 óra tanácsadás, több esetén maximum 200 óra)
  • Eszközbeszerzés: (új, legfeljebb 8 db, egyenként minimum nettó 500.000 ft értékű eszközök) bekerülési értéke, amely tartalmazza a vételárat, tartalmazhatja az eszközbeszerzéshez kapcsolódó szállítás és üzembe helyezés, valamint az eszközbeszerzéshez közvetlenül kapcsolódó betanítás költségét is.
  • Szoftverek és annak üzembe helyezése, testreszabása, ehhez tartozó szolgáltatások
  • Immateriális javak (szoftver beszerzése) – Csak a GINOP 3.2.1.-15 projektben minősített szállítótól vagy annak szintén minősített partnerétől, disztribútorától.
  • Szakmai megvalósításhoz kapcsolódó bérleti díj (Felhőalapú és egyéb online üzleti megoldások megvalósítási időszakra eső szolgáltatásbérleti díja – maximum 18 hónap)
  • Átalány költségek (itt lehetséges a számítógépeket elszámolni, de csak a projekt 7%-i keretével)

 

Amennyiben érdekel a lehetőség, szívesen segítünk pályázatíró partnerünkkel, hogy a lehető legjobb esélyekkel indulhassatok.

Tapasztalt tanácsadóink készségesen segítenek a pályázati anyag összeállításában és benyújtásában, valamint a rendszer bevezetésének megtervezésében.

 

DIMOP Plusz 1.2.3/A-24: - Mikro-, kis- és középvállalkozások digitalizációjához

Elérhetővé vált egy új pályázati lehetőség, amely digitális fejlesztéseket és modernizációt céloz meg. A pályázat keretében akár 3-20 millió forint közötti támogatást is igényelhetsz, amelynek feltételei rendkívül kedvezőek:

A pályázat legfontosabb adatai:

  • Projekt támogatásának összege: 3-20 millió forint között
  • Folyósítás: 50-100% előleg érhető el
  • Vissza nem térítendő támogatás: 45%
  • Hitel (0% kamat): 45%
  • Önerő: 10%

A pályázatban való részvétel előfeltételei:

  • A pályázott projekt nagysága 4 és 25 millió forint közt kell lennie.
  • Legalább 1 teljes lezárt évvel kell rendelkeznie (2022. december 31. előtt bejegyzett cégek vehetnek részt benne)
  • A megvalósítási helyszín legalább 1 éve bejegyzésre került
  • Alacsony digitális intenzitás – amennyiben már használt ERP vagy CRM rendszert, úgy nem elszámolható
  • A projekt megvalósítására pedig 18 hónap áll rendelkezésre.

Alkalmazotti elvárás nincs, így a mikrovállalkozások számára is ideális választás lehet.

A projekt keretein belül a vállalkozás digitális fejlesztésére van lehetőség, a támogatás 10%-a az akár számítógép vásárlásra is elkölthető, viszont a béreket ebből nem lehet fedezni.

A pályázat keretében elszámolható költségek közé tartozik az ügyviteli rendszerek, így a FRIK ERP rendszer bevezetése és implementációja is.

A FRIK ERP segítségével a teljes munkafolyamataidat optimalizálhatod, a kezdeti érdeklődéstől egészen a végső számlázásig, egy rendszeren belül 8-10 különböző szoftver tudása elérhető.

Támogatható tevékenységek:

A pályázat segítséget nyújt többek között az alábbi fejlesztések megvalósításához:

  • Alapszintű felhőalapú számítástechnikai szolgáltatások bevezetése (szoftverek)
  • Honlapok fejlesztése
  • E-kereskedelem és E-számlázás kialakítása
  • ERP (vállalatirányítási) és CRM (ügyfélkapcsolati) rendszerek bevezetése
  • Mesterséges intelligencia és adatanalitikai technológiák alkalmazása
  • Táv- és csoportmunka támogató szoftverek bevezetése

A fejlesztések megvalósítása során lehetőség van minősített szoftverek és felhőszolgáltatások beszerzésére, valamint az ezekhez szükséges eszközök vásárlására is. A pályázat keretében elszámolhatóak a bevezetés költségei, így például a telepítés, tesztelés, folyamatfejlesztés, valamint az új rendszerek használatával kapcsolatos betanítási költségek is.

Fontos kitétel, hogy az igényelt összeg a kérelem benyújtása előtti teljes lezárt üzleti év árbevételét és az üzemi eredményének tízszeresét nem haladhatja meg.

Amennyiben érdekel a lehetőség, szívesen segítünk pályázatíró partnerünkkel, hogy a lehető legjobb esélyekkel indulhassatok.

www.frik.hu

Rólunk

A Fehér Rendszerház Informatikai Kft. 2008-as megalakulása óta magabiztosan fejlődve képviseli a szakértelmet és a megbízhatóságot az informatikában.

Mindig rugalmasan kezeljük a partnereink igényeit, és a teljes munkafolyamat során konzultálunk velük minden részletről. Tehát már akkor érdemes felkeresnie minket, ha még csak a tervezés korai szakaszainál jár, hiszen mi az elképzeléseihez alkalmazkodva tudunk olyan megoldásokat felkínálni, amikre Önnek tapasztalataink alapján szüksége van.

Mi jelenleg is azt az Ügyviteli Rendszert használjuk, aminek az előnyeit részletezzük az oldal menüpontjai alatt. Éppen ezért rengeteg tapasztalatot tudunk megosztani Önnel a tényleges gyakorlati használattal kapcsolatban.

Számos helyzetben szükségünk van arra, hogy akkor is kiválóan tudjunk egymással dolgozni, ha éppen nem ugyanonnan végezzük a munkánkat. Ha Ön is szeretné ezt a stabilitást, és rugalmasságot a cége életének részévé tenni, keressen minket!

Facebook

Nyitvatartás

Alább tekintheti meg elérhetőségeinket

Telefon: +36-70/360-2777

Email: info@frik.hu

Nyitvatartás: 

Hétfő - Csütörtök: 09:00-17:00

Péntek: 09:00-16:00

 

opten minosites a hun 2022