FRIK - Ügyviteli rendszer

Ma már minden vállalkozásnak szüksége van egy olyan megbízhatóan működő Ügyviteli Rendszerre, ami teljes vállalatszinten támogatja a napi munkavégzést, könnyedén lehetővé teszi azoknak a feladatoknak az elvégzését is, amire a manuális tervezés során már nem jutott kapacitás, illetve optimalizálja a kollégák munkaerő-ráfordítását.

A rendszer sokkal stabilabb működést tesz lehetővé, illetve mivel nagyon sok olyan feladatot automatizál, amit azelőtt mind-mind manuálisan kellett ellátni, jelentős mennyiségű időt takarít meg a vezetők és munkatársak részére egyaránt.

Egy sikeres cég mindennapos működésének nincs olyan területe, amire ez a rendszer ne kínálna kiváló megoldásokat. Minden projekt eredményesebb, hatékonyabb, és átláthatóbb lesz, valamint egyértelműen és láthatóan növeli vállalkozása eredményességét. A rendszer garantálja azt, hogy minden lényeges dokumentum elérhető marad az összes kolléga számára, akinek a munkájához szükséges, akár home office munkarendben is.

Munkatársai feladatkörei mind a saját, mind a vezetőség oldaláról átláthatóbbak lesznek, illetve mivel pontosan egymáshoz, és a kollégákhoz rendelhetőek a feladatok, hatékonyan elkerüljük a keresztmunkavégzést. Az összes kolléga pontosan tisztában lesz az aktuális feladataival, illetve lehetősége van sokkal átláthatóbb körülmények között vezetni a haladását.

Vállalati CRM, értékesítés

A rendszer olyan keretrendszert szolgáltat, amelynek képességei önmagukban is használhatók, de a funkciók könnyedén kiegészíthetők, kiterjeszthetők egyedi komponensekkel. A rendszert dinamikusan lehet paraméterezni.

A mindennapi ügyvitel megkönnyítése érdekében a cég életében több létfontosságú területet is támogat rendszerünk.

Értékesítés:

  • Segít, hogy az érdeklődőket minél könnyebben vásárlóvá konvertáljuk
  • Minden érdeklődő külön adatlapot kap egy kijelölt felelőssel, aki az értékesítési folyamatnak megfelelően különböző határidős feladatokat vehet fel.
  • A beérkezett Lead-ekből származtatva készíthető ajánlat, amelyből közvetlenül leadható megrendelés, így nem szükséges többszörösen adminisztrálni.
  • Az egymásból származtatott lépéseknek köszönhetően az értékesítési folyamat az elejétől a végéig mérhetővé válik.
  • A folyamat során bármely megadott paraméter statisztikázhatóvá válik.

Ügyfélszolgálat:

  • Értékesíteni könnyű, de megtartani az ügyfeleket, nyomon követni igényeiket, panaszaikat a leggyorsabban kezelni sokkal nehezebb. Ebben segít rendszerünk.
  • Minden osztály (pl pénzügy, ügyfélszolgálat, marketing, stb) egy felületen, de mégis egymástól elkülönítve, jegyek formájában kezelheti az ügyfelekkel történő kommunikációt.
  • A jegyeknek lehet ügytípusa, osztálya, felelőse, határideje, prioritása. Amennyiben egy kapcsolatfelvétel több osztályhoz tartozik, feladatokra lehet bontani a folyamatot, így párhuzamosan is dolgozhatnak a különböző osztályok.

Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés

Egyedi felhasználó kezelés és testreszabásának a lehetősége biztosítja a rendszerben a kollégák munkafolyamatainak a rögzítését és annak a nyomon követését. A munkatársak elvégzett munka idejét is rögzíti a rendszer.

A munkavállalók munkaügyi adminisztrációját könnyíti meg ez a modulunk. Lehetőség van az egyes munkavállalók munkaidejének és szabadságának nyilvántartására, illetve azok központi felületen történő kezelésére, ellenőrzésére.

Kontrolling és döntéstámogatás

A döntéstámogató rendszer project szemléletet követve segíti a vállalati célok megvalósítását. A döntéstámogató rendszereknek képesnek lenniük, hogy az egyre nagyobb mértékben előforduló strukturálatlan problémák megoldásához is megfelelő támogatást nyújtsanak, és el kell fogadnunk, hogy ehhez megfelelő támogatást csak speciális szoftverek, illetve fejlesztőrendszerek nyújthatnak.

Kimutatások és statisztikák készíthetők az egész cégre, valamint a cég egyes részeire, folyamataira. Rendszerünk képes több külső szoftverhez is kapcsolódni (pl. számlázó program, webshop).

Táv- és csoportmunka támogatás

A rendszert egyedi biztonsági kapcsolattal biztonságosan lehet használni távmunkában, egyéni beállításokkal. A csoportmunka lényege a csoportos munkavégzés, az információ minél egyszerűbb áramoltatása a felek között. Ugyanezen a felületen vezetheti privát és másokkal megosztott naptárjait, pontosan adminisztrálva az időbeosztását, elvégezheti a tárgyalók és egyéb vállalati erőforrások ellenőrzését/foglalását, vezetheti a szabadságolások idejét, információkat vihet fel a tudástárba és fájlokat tölthet fel saját használatra vagy másokkal való megosztásra.

Internetes értékesítés (Vállalati portál)

A rendszernek van online része, azaz cégbemutató és tudás menedzsment portálja. A weblap a CRM rendszer tudását teljes mértékben megjeleníti. 

Legyen szó egy céget bemutató, ajánlatkérést ösztönző weboldalról, vagy akár egy webshopról, ezt rendszerünkkel integráltan tudjuk önnek elkészíteni.

Munkafolyamat-irányítási megoldás (workflow)

Az egyes üzleti folyamatait pontosan meghatározhatja ügyviteli rendszerünkkel. A folyamatokhoz feladatok rendelhetők, melyeket a megfelelő szerepkörrel rendelkező munkavállalók között lehet szétosztani. A delegált feladatok státuszát, a foglalt és szabad erőforrásokat, az egyes folyamatokhoz tartozó költségeket, szükségleteket mind nyomon követheti.

Elektronikus iratkezelési megoldás

A rendszer támogatja valamennyi szervezeti egységének iratkezeléssel kapcsolatos napi munkavégzését,  vállalati szinten egységes iratkezelési folyamat mentén. A rendszer lehetővé teszi az iratok, dokumentumok elektronikus tárolását, nyilvántartását és kezelését, valamint az ezekhez kapcsolódó elektronikus ügyintézést.

Gyártás

A program folyamatkezelő moduljában lehet kezelni a gyártási folyamatokat. A pontos feladatok definiálása után egy automatizált rendszer jön létre. A gyártásban mindenki a számára kiadott feladat jelenik meg és az elvégzett munka után kerül a következő fázisba.

Beszerzési, logisztikai terület

A rendszer lehetővé teszi a beszerzési források menedzselését. Ezek adatlapja rögzíthető, a beszerzési forrásokra szűrve listázhatók a beszerzések. Kimenő termékek nyomon követését, telephelyek és vásárlók között.

Pénzügyi, számviteli terület

Modulunk a pénzügyi és számviteli jogszabályok elvárásainak megfelelően folyamatosan követi a vállalkozás pénzügyi eredményességét, és megfelel a beszámolási, könyvvezetési előírásoknak. Lehetőség van továbbá a cég tulajdonában lévő tárgyi eszközök nyilvántartására, kezelésére, értékelésére. A gyártás modulhoz kapcsolódóan akár receptúrák kezelése is megvalósítható, az egyes összetevők készlete külön és összesítve is kezelhető.

Munkalap

Jegyekből, megrendelésekből, akár megkeresésekből, problémákból a rendszer munkalapokat tud készíteni, ezek pedig hozzárendelhetőek az ügyfelek címeihez.

A munkalapon belül pedig rögzíteni tudjuk, hogy ki milyen feladatot végez el a helyszínen, illetve milyen beszerelést végez.

Projekt Irányítás

A projekt modul könnyen kezelhetővé teszi az aktuális projekteket feladatszinten. Projektenként lehetőségünk van mérföldkövek létrehozására, valamint az azokhoz tartozó feladatok külön kezelésére.

Nemcsak a kollégáinknak van lehetőségünk feladatokat kiadni, hanem a projektben résztvevő minden felhasználónak, akár az ügyfélnek is.

A projekt egy Gant diagram segítségével válik áttekinthetővé, valamint csatolhatóak hozzá eszközök és költségek is.

Egyedi webűrlap

A rendszeren belül lehetőségünk van egyedi űrlapok létrehozására, melyek aztán a weblapba illeszthetőek, és kitöltés után a hozzá tartozó adatok beérkeznek a rendszerbe. Ezekből jegyeket vagy leadeket hozhatunk létre. Egymástól függetlenül több egyedi űrlap is létrehozható.

Szolgáltatásmenedzsment

Szolgáltatásmenedzsment modulunk segít a folyamatok automatikus vezérlésében, ellenőrzésében. Lehetőség nyílik különböző paraméterek alapján (pl tevékenységek, határidők / SLA, stb) rendszeren belül vagy akár kívül is értesítést küldeni az illetékeseknek. Például ha egy kolléga éppen úton van, email értesítést kaphat telefonjára, hogy lépjen be a rendszerbe, mert egy új feladat várja, vagy egy teendője még nem lett elvégezve, és lejárt a határideje. A vezetők napi összesítést kaphatnak a nyitott és lezárt folyamatokról, mindezt részlegekre és munkavállalókra lebontva.

PROJEKTEK – Ügyfélre szűrve a szolgáltatás menedzsment

FELHASZNÁLÓK – A feladatokat melyik felhasználók látják el, milyen eredményességgel

ÖSSZEFOGALALÓ ELEMEK – Teljes folyamatkezelés kielemzése

EPR nyilvántartás

A modul segít az eladások utáni EPR-díjakat nyilvántartani és a kötelező jelentéseket elkészíteni. A nyilvántartáshoz a terméket, annak alkatrészét és csomagolását, illetve külön a gyűjtőcsomagolásokat KF kód szerint besoroljuk.

Az eladások nyilvántartását folyamatosan végezhetjük, majd a végén elkészítjük a jelentést. Vállaljuk a folyamatos törvényi megfeleltetést, illetve szakértő partnereink segítségével támogatni tudjuk, hogy a megfelelő kódokat válasszuk ki a jelentésekhez.

Az EPR jelentés modult már elérhetővé tettük vállaltirányítási rendszerünk legkisebb csomagjában. Vegye fel velünk a kapcsolatot és egyeztessünk a bevezetésről.

Panaszkezelő modul

A panaszkezelő modul segítségével rögzítheti és jelentheti, ha a munkahelyén munkaügyi vagy erkölcsi anomáliát tapasztalt. A rendszerben megadhat egy olyan belső munkatársat, akihez beérkeznek a jelentések, vagy pedig külsős ügyvédet.

A panaszok a panasztevő döntése alapján anonim módon, de akár névvel is beérkezhetnek.

Házi pénztár

A házipénztár modul segítségével digitálisan nyomon követheti a céges költéseket. Ha egy projekthez el kell venni a házi pénztárból vagy valami elfogyott az irodából és után kell rendelni, könnyen nyomon követhető, hogy az adott termék mennyibe került. A költségtípusok cégenként eltérhetőek, testre szabhatóak, így mindent könnyen, pár kattintással rendszerezhet. 

Rólunk

A Fehér Rendszerház Informatikai Kft. 2008-as megalakulása óta magabiztosan fejlődve képviseli a szakértelmet és a megbízhatóságot az informatikában.

Mindig rugalmasan kezeljük a partnereink igényeit, és a teljes munkafolyamat során konzultálunk velük minden részletről. Tehát már akkor érdemes felkeresnie minket, ha még csak a tervezés korai szakaszainál jár, hiszen mi az elképzeléseihez alkalmazkodva tudunk olyan megoldásokat felkínálni, amikre Önnek tapasztalataink alapján szüksége van.

Mi jelenleg is azt az Ügyviteli Rendszert használjuk, aminek az előnyeit részletezzük az oldal menüpontjai alatt. Éppen ezért rengeteg tapasztalatot tudunk megosztani Önnel a tényleges gyakorlati használattal kapcsolatban.

Számos helyzetben szükségünk van arra, hogy akkor is kiválóan tudjunk egymással dolgozni, ha éppen nem ugyanonnan végezzük a munkánkat. Ha Ön is szeretné ezt a stabilitást, és rugalmasságot a cége életének részévé tenni, keressen minket!

Facebook

Nyitvatartás

Alább tekintheti meg elérhetőségeinket

Telefon: +36-70/360-2777

Email: info@frik.hu

Nyitvatartás: 

Hétfő - Csütörtök: 09:00-17:00

Péntek: 09:00-16:00

 

opten minosites a hun 2022