Image

FRIK - PROJECT MANAGEMENT SYSTEM

Felhőalapú HR rendszer kis- és középvállalatoknak – átlátható munkaidő, szabadság és dokumentumkezelés egyetlen platformon

CORPORATE CRM, SALES

HUMAN RESOURCES MANAGEMENT AND PAYROLL

Unique user management and customization provides the system with the ability to record and track employees' workflows. The system also records the work time of the employees.

This module facilitates the work administration of employees. It is possible to record the work hours and holidays of individual employees and to manage and control them on a central interface.

Image

Kezdjen máris komolyabb szoftverrel és válassza a HRAKTA + TASKMENEDZSER modulokat egyben:

CONTROL AND DECISION SUPPORT

CONTROL AND DECISION SUPPORT

The decision supporting system helps in the achievement of corporate goals with a project-oriented approach. Decision support systems must also be able to provide appropriate support to solve the increasingly more common unstructured problems, and we must accept that only specialized software or development systems can provide this support.

Reports and statistics can be created for the whole company, as well as for parts of the company and its processes. Our system can connect to several external software (e.g. invoicing software, webshop).

Ajándék extrák a kombinált csomagban:

  • Ügyféltörzs nyilvántartás – a feladatok partnerekhez rendelhetők, cégnyilvántartás
  • HR Extra: Munkaidő-jelentés – riportálható teljesítmények (a kollégák le tudják jelenteni, hogy mikor min mennyi időt dolgoztak)

Céglétszám

HR akta

HR akta + Taskmenedzser

5–20 fő

30.000 Ft / hó + áfa
250.000 Ft / év + áfa

50.000 Ft / hó + áfa
500.000 Ft / év + áfa

21–50 fő

40.000 Ft / hó + áfa
400.000 Ft / év + áfa

60.000 Ft / hó + áfa
600.000 Ft / év + áfa

51–100 fő

50.000 Ft / hó + áfa
500.000 Ft / év + áfa

70.000 Ft / hó + áfa
700.000 Ft / év + áfa

Próbálja ki most – demó, díjmentesen!

Kíváncsi rá, hogyan működik a gyakorlatban?
Kérjen online bemutatót, és nézze meg élőben, mit tud a HR akta!

Kérjen ajánlatot az alábbi űrlapon keresztül, percek alatt!

Űrlap töltése folyamatban...
 

Kérdések és válaszok - GYIK

Nem, a rendszer teljesen felhőalapú, böngészőből azonnal használható.

ABOUT US

Through expertise and reliability, Fehér Rendszerház Informatikai Kft. has been growing confidently since its establishment in 2008. The best feedback from our partners is that we are fair, efficient and flexible. Our work is characterized by fully satisfying the needs of our customers from pre-arranged to on-the-fly requests.

Facebook

Opening hours

Our contact details:

Phone: +36-30/610-1027

Email: info@frik.hu

Opening hours: 

Monday- Thursday: 09:30-17:30

Friday: 09:30-16:30

 

opten minosites a hun 2022