Okos Gyártás a FRIK ERP Rendszerrel

Szeptembertől indul az Ipar 4.0 program, a digitális jólétért

Az ipar 4.0 korában az okos gyárak koncepciója új szintre emeli a gyártási folyamatokat. A FRIK ERP rendszer integrációja lehetővé teszi a vállalatok számára a termelés hatékonyságának növelését és a költségek csökkentését az automatizálás és valós idejű adatgyűjtés révén. Az intelligens gyártási megoldások segítségével a vállalatok optimalizálhatják erőforrásaikat, nyomon követhetik a termelési folyamatokat és gyorsabban reagálhatnak a piaci változásokra, ezáltal növelve versenyképességüket.

Az okos gyárak alapját az adatok és technológiák integrációja képezi, amely lehetővé teszi az automatizált, rugalmas és hatékony gyártási folyamatokat. A FRIK ERP rendszer különösen hatékony ebben a környezetben, mivel képes támogatni a gyártási folyamatokat a teljes nyilvántartás vezetésétől kezdve, a munkaidők és költségek rögzítésén át, egészen a hibás áruk pontos könyveléséig. Ezen túlmenően a rendszer igény esetén képes integrálni a meglévő okos rendszerekből származó adatokat is, ezzel még átfogóbb képet nyújtva a termelési folyamatokról.

Az egyedire szabott gyártási modul tovább támogatja ezt a transzformációt, valós idejű információkat szolgáltatva a termelés minden szakaszáról, beleértve a gépek állapotát, a készletek szintjét és a munkaerő hatékonyságát. Az intelligens analitikai eszközök révén a vállalatok gyorsan azonosíthatják a potenciális problémákat és optimalizálhatják folyamataikat, így növelve a termelékenységet és minimalizálva a veszteségeket. Egyedi jelentésekkel a rendszer teljesen testreszabott képet ad a felhasználóknak, amely megkönnyíti a döntéshozatalt.

A FRIK ERP rendszer az automatizált jelentések és valós idejű dashboardok révén a vezetők átfogó képet kapnak a gyártási folyamatokról, lehetővé téve a gyors és megalapozott döntéshozatalt.

A FRIK ERP rendszer komplex megoldást nyújt a folyamatok digitalizációjához, számos funkcióval támogatva a vállalatokat. Ezek közé tartozik a sales támogató CRM funkciók, mint például a leadek és hibajegyek generálása, ajánlatok készítése és megrendelések kezelése. A rendszer integrálható számlázási megoldásokkal is, mint például a Számlázz.hu, Billingo, és Evolut, így egyszerűsítve a pénzügyi folyamatokat.

A FRIK ERP rendszer komplex megoldást nyújt folyamatai digitalizációjához.

  • Sales támogató CRM funkciók (lead, hibajegyek generálása, ajánlat, megrendelés)
  • Számlázási integráció (a rendszerünkbe be van kötve többek között a számlázz.hu, billingo, evolut, stb)
  • HR menedzsment (Személyes és munkaügyi adatok tárolása, jogosítások kezelése, szabadság, munkaidő-nyilvántartás, feladatok automatizálása)
  • Automatizált partnerkezelés, cégjelző API segítségével könnyedén, gyorsan rögzítheti partnereit
  • Komplex termék és raktárkezelés
  • Központosított e-mail kezelés
  • Ticketing (e-Ügyfélszolgálat), a könnyebb, gördülékenyebb ügyfélkommunikációért
  • Projekt teljeskörű menedzselése, a beérkező érdeklődéstől egészen a számlázásig
  • Munka és a munkához tartozó munkalapok rögzítése, dokumentálása

A HR menedzsment modul lehetővé teszi a személyes és munkaügyi adatok tárolását, jogosultságok kezelését, valamint a szabadság és munkaidő nyilvántartását. Emellett a feladatok automatizálása is támogatott, ami csökkenti az adminisztratív terheket. Az automatizált partnerkezelés révén a vállalatok gyorsan és könnyedén rögzíthetik partnereiket a cégjelző API segítségével.

A komplex termék- és raktárkezelés, a központosított e-mail kezelés, és az e-ügyfélszolgálat is a rendszer része, ami gördülékenyebb ügyfélkommunikációt eredményez. A projektmenedzsment funkciók pedig lehetővé teszik a projektek teljes körű kezelését a beérkező érdeklődéstől egészen a számlázásig. A munka és a munkához tartozó munkalapok rögzítése és dokumentálása is támogatott, amely átláthatóvá teszi a folyamatokat.

A pénzügyi statisztikák révén a vállalatok részletes képet kapnak pénzügyeikről, amely segíti a stratégiai döntéshozatalt.

Összességében a FRIK ERP rendszer segíti a vállalatokat abban, hogy teljes mértékben kihasználják az okos gyárak adta lehetőségeket, növelve a termelési hatékonyságot és versenyképességet a gyorsan változó piaci környezetben.

Rólunk

A Fehér Rendszerház Informatikai Kft. 2008-as megalakulása óta magabiztosan fejlődve képviseli a szakértelmet és a megbízhatóságot az informatikában.

Mindig rugalmasan kezeljük a partnereink igényeit, és a teljes munkafolyamat során konzultálunk velük minden részletről. Tehát már akkor érdemes felkeresnie minket, ha még csak a tervezés korai szakaszainál jár, hiszen mi az elképzeléseihez alkalmazkodva tudunk olyan megoldásokat felkínálni, amikre Önnek tapasztalataink alapján szüksége van.

Mi jelenleg is azt az Ügyviteli Rendszert használjuk, aminek az előnyeit részletezzük az oldal menüpontjai alatt. Éppen ezért rengeteg tapasztalatot tudunk megosztani Önnel a tényleges gyakorlati használattal kapcsolatban.

Számos helyzetben szükségünk van arra, hogy akkor is kiválóan tudjunk egymással dolgozni, ha éppen nem ugyanonnan végezzük a munkánkat. Ha Ön is szeretné ezt a stabilitást, és rugalmasságot a cége életének részévé tenni, keressen minket!

Facebook

Nyitvatartás

Alább tekintheti meg elérhetőségeinket

Telefon: +36-70/360-2777

Email: info@frik.hu

Nyitvatartás: 

Hétfő - Csütörtök: 09:00-17:00

Péntek: 09:00-16:00

 

opten minosites a hun 2022