FRIK ERP-vel a folyamatok menedzseléséért

Számos rendszer elérhető, van amely valamilyen szükségletet elégít ki, lehet az számlázás, CRM funkciók, projektmenedzsment, de kevés az olyan, ahol a folyamatokat összefüggően, gyorsan és könnyedén kezelhetik. A FRIK ERP emiatt is különleges, mert egy ügyviteli rendszeren belül több, mint 10 különféle szoftver tudását érheted el.

A folyamatok gyors és szakszerű menedzsmentje révén hatékonyabban tudnak működni a cégek, a hatékonyság pedig a profit maximalizálásához vezet.

Azoknak a cégeknek ajánljuk a szoftvert, akik jól irányítja, egy helyen szeretnék képzelni a működésüket.

Többek között az alábbi problémákra nyújt megoldás a FRIK Ügyviteli Rendszer:

Ügyfélszolgálat:

A szolgáltatás célja az ügyfélkapcsolatok támogatása (pl. ticketing, e-mail ügyfélszolgálat). Ezzel együtt az adott kapcsolatfelvétel visszakereshető, valamint szempontokat adhatunk meg hozzá előre beépített riportok segítségével.

Létrehozhatunk jegyeket, amelyeket munkatársakhoz csatolhatunk, illetve priorálhatunk fontossági sorrend esetén. Fontos funkciója, hogy az ügyfél is értesítést kap róla, így kialakulhat egy olajozottabb ügyfél kommunikáció, aminek eredménye, hogy a másik fél is elégedetten konstatálhatja, hogy foglalkoznak az ügyével.

Humán erőforrás menedzsment:

Teljes HR menedzsment online, felhős alapon, könnyen, gyorsan, egyszerűen.

A rendszer támogatásával rögzíteni tudjuk, hogy hány órát dolgozik, milyen beosztásban, a szoftver segítségével könnyebb legenerálható a munkáltatói szerződést, dokumentumait (bérezéssel, óradíjakkal, óraszámokkal), amikkel gyorsabban, effektívebben hozhatja létre a dokumentumokat.

Számszerűsítve 20-30 fő esetén egy egész napot spórolhat vele a kolléga, hogy nem kell egyesével végigpötyögnie, megszerkesztenie a formulát.

A HR modul visszajelzést adhat arra is, ha bővíteni kell egy-egy részleget. Például, ha egy részlegvezető jelzi, hogy túl sok a munka, nem bírnak el vele, feltorlódik a feladat, a rendszer alapján visszakereshetjük, hogy hány órát dolgoztak, mivel telt el ez a munkaidő, valóban túlterheltek-e, és ha igen, akkor megfontolandó, hogy bővíteni kell a csapatot.

De arra is visszajelzést adhat, ha valamelyik munkavállaló nem elég hatékony, megcsúsznak miatta a projektek, akkor érdemes lehet elbeszélgetni vele, közös megoldást keresni.

Projektmenedzsment:

 A FRIK ERP projektmenedzsment modulja biztosítja a projektek hatékony tervezését, nyomon követését és végrehajtását. A rendszer lehetővé teszi a projektek teljes életciklusának kezelését, beleértve az erőforrások kezelését, a költségvetés figyelését és az időbeni szállítást. Az átlátható és valós idejű adatok révén a projektvezetők gyorsan reagálhatnak a változásokra és biztosíthatják a projektek sikeres befejezését.

Ajánlatkérés

A FRIK ERP rendszer ajánlatkérési modulja egyszerűsíti és automatizálja az ajánlatkérési folyamatot. Az integrált rendszer segítségével könnyedén összehasonlíthatók a különböző ajánlatok, és gyorsan kiválasztható a legjobb ajánlat. A modul támogatja az árajánlatok készítését, nyomon követését és kezelését, biztosítva a gyors és hatékony ajánlatadást.

Teljeskörű folyamatkezelés:

A kezdeti beérkező érdeklődéstől egészen a számlázásig mindent elvégezhetsz a FRIK ERP segítségével.

  1. Kitölti az űrlapot, ezzel jelezve érdeklődését – Lead kezelés
  2. A beérkező leadekből jegyeket, feladatokat hozhat létre (hívja fel az ügyfelet, egyeztessen időpontot)
  3. Az egyeztetések után a leadből ajánlat születik -> ajánlatkezelés
  4. Ha az ajánlatot megfelelőnek tartotta az érdeklődő megrendelés születhet belőle -> megrendelések kezelése.
  5. A tervezett feladathoz szükséges eszközöket használni, berendelni, rendszerezni, amelyet könnyen megtehet a rendszer segítségével à termékkezelő, raktárfunkció, bevételezés
  6. Megrendelésből projektet lehet létrehozni, mérföldkövekkel, feladatokkal, időpontokkal, pénzügyi kezelésekkel
  7. A végső, lezárt projektet kiszámlázhatjuk a rendszer segítségével, aminek kifizetésével véget ért a folyamat.

Ezt mind egy helyen, egy rendszeren keresztül rögzítheti.

Ha te is szeretnéd megkönnyíteni folyamatait kezelését és nem szeretnél 8-10 különböző szoftvert alkalmazni, keress minket bizalommal!

Rólunk

A Fehér Rendszerház Informatikai Kft. 2008-as megalakulása óta magabiztosan fejlődve képviseli a szakértelmet és a megbízhatóságot az informatikában.

Mindig rugalmasan kezeljük a partnereink igényeit, és a teljes munkafolyamat során konzultálunk velük minden részletről. Tehát már akkor érdemes felkeresnie minket, ha még csak a tervezés korai szakaszainál jár, hiszen mi az elképzeléseihez alkalmazkodva tudunk olyan megoldásokat felkínálni, amikre Önnek tapasztalataink alapján szüksége van.

Mi jelenleg is azt az Ügyviteli Rendszert használjuk, aminek az előnyeit részletezzük az oldal menüpontjai alatt. Éppen ezért rengeteg tapasztalatot tudunk megosztani Önnel a tényleges gyakorlati használattal kapcsolatban.

Számos helyzetben szükségünk van arra, hogy akkor is kiválóan tudjunk egymással dolgozni, ha éppen nem ugyanonnan végezzük a munkánkat. Ha Ön is szeretné ezt a stabilitást, és rugalmasságot a cége életének részévé tenni, keressen minket!

Facebook

Nyitvatartás

Alább tekintheti meg elérhetőségeinket

Telefon: +36-70/360-2777

Email: info@frik.hu

Nyitvatartás: 

Hétfő - Csütörtök: 09:00-17:00

Péntek: 09:00-16:00

 

opten minosites a hun 2022