FRIK - EGYEDI WEBSHOP MOTOR FEJLESZTÉS

Alkalmas az alábbiak teljeskörű kezelésére:

  • Termékek
  • Kategóriák
  • Szállítási módok
  • Fizetési módok
  • Raktárkészlet-kezelés

Igény szerint összeköthető fizetési rendszerekkel, vagy egyéb egyedi rendszerekkel, mint például számlázó programok, külső adatbázisok, készletkezelő programok.

Hatalmas előnye, hogy felhasználóbarát, nagyon könnyen kezelhető felülettel rendelkezik, illetve áttekinthető képet kapunk az eddig leadott rendelésekről, statisztikákat tudunk kinyerni, amiből kiderül, mekkora forgalmunk volt, melyik országból érkezett a legtöbb rendelés, és egyéb hasznos információkat is megtalálunk.

Betanítást követően ügyfeleink maguk is tudnak új termékeket felvinni:

Hatalmas előny, hogy egy helyen elérhető a teljes addigi terméklista. Igény szerint kategóriákba tudjuk őket rendezni. A hozzáadási folyamat során feltüntetjük a termék nevét, cikkszámát, kategóriáját, ha szükséges, illetve fontos feltöltenünk képeket mellé. Megadjuk az árat, akár több pénznemben, és leírást is fontos feltöltenünk. Egy eladást elősegítő tipp, hogy fontos feltüntetni akár termékleírásban, akár más módon a szállítási- és fizetési feltételeket, hiszen ha a vásárlók nem tudják, hogyan jut el hozzájuk a termék, vagy milyen módon tudnak fizetni érte, akkor nem vásárolnak.

Többnyire az eladhatósághoz ezeknek elégnek kell lenni, de ha szükségünk van még több paraméterre a termék kapcsán, egyedi mezőket is hozzáadhatunk a termék adatlaphoz.

A kategóriákat szintén nagyon egyszerűen módosíthatjuk, valamint újakat hozhatunk létre. Miután megadtuk a nevét, érdemes egy nyitóképet beállítani, ami kellően jellemzi az adott kategóriát, vagy alkategóriát, és mi ajánljuk, hogy leírást is adjunk meg hozzá.

Az ügyfelek füllel elérhető számunkra a regisztrált vásárlók listája és vásárlásai, opcionálisan egy adott termék/szolgáltatás értékelései, valamint a kosár menüpont alatt az aktív kosarak és tartalmuk összértéke. Ezen kívül innen az e-mail történettel fogunk többet foglalkozni, hiszen itt tekinthetőek meg a kiküldött levelek a vásárlók, valamint az adminisztrátor felé, így itt tudjuk kezelni a vásárlás folyamatáról értesítő összesítő e-maileket.

Láthatjuk a rendszerben az összes eddigi befutott rendelést, adott rendelésszámon megtekinthetőek a rendelt termékek, és itt tudjuk megváltoztatni az állapotát, amivel tájékoztathatjuk a vásárlót (pl. kézbesítve, visszatérítve, elfogadva…)

Amire még szükségünk lehet a rendszeren belül, a kedvezmények fül, és ahhoz kapcsolódó leárazási lehetőségek, illetve kuponokat hozhatunk létre. A kuponok érvényesek lehetnek egyes termékekre, vagy akár minden, a webshopon található árura.