Öt mód, hogy a FRIK Ügyviteli Rendszerrel pénzt generálj cégednek

Egy ERP rendszer bevezetése fontos döntés lehet a vállalatok számára, ha szeretné folyamatait optimalizálni és automatizálni, azonban sokan nem mernek belevágni, mert tartanak attól, hogy nem térül meg.

Az ERP rendszerekbe való befektetés megtérülése (ROI) kulcsfontosságú a vállalatok számára. Az alábbi modell segíthet ennek maximalizálásában a FRIK ERP rendszer használata során. Ez a modell öt kritikus pillanatra összpontosít:

  1. Új dolgok tanulása: Az ERP rendszer alapvető funkcióinak elsajátítása.
  2. További tanulás: A meglévő tudás bővítése és mélyítése.
  3. Emlékeztetők és súgók: Gyors hozzáférés a korábban tanultakhoz.
  4. Értékesítés elősegítése: Problémamegoldás valós időben.
  5. Változások kezelése: Az új rendszerek és folyamatok integrálása a napi munkafolyamatokba.

A FRIK ERP rendszer moduljai és funkciói támogatják a felhasználók képzését és fejlődését ezen öt pillanat mentén, ezáltal biztosítva, hogy a vállalatok teljes mértékben kihasználhassák a rendszer adta lehetőségeket. Az eredmény egy hatékonyabb, jól informált munkaerő, amely gyorsabban reagál a változásokra és problémákra, növelve a rendszerbe történő befektetés megtérülését.

Új dolgok tanulása

A FRIK ERP bevezetésekor az alkalmazottak átfogó képzést kapnak a rendszer alapvető funkcióiról, biztosítva, hogy mindenki hatékonyan tudja használni a szoftvert a mindennapi munkafolyamatok során.

A FRIK ERP rendszer funkcióinak online betanítása során a munkatársak pontról-pontra bemutatják a rendszer különböző funkcióit. Ez a folyamat lehetővé teszi az alkalmazottak számára, hogy mélyrehatóan megismerjék a rendszer működését. Az online oktatás mellett videós és szöveges formátumú bemutatók is elérhetőek, amelyek segítenek abban, hogy az alkalmazottak bármikor visszanézhessék és felidézhessék a tanultakat. Az ilyen típusú anyagok nagy előnye, hogy az alkalmazottak saját tempójukban tanulhatnak, és szükség esetén újra áttekinthetik a bonyolultabb részeket.

További tanulás

A FRIK ERP rendszer folyamatosan frissül és bővül, lehetőséget biztosítva az alkalmazottaknak, hogy bővítsék tudásukat és mélyítsék ismereteiket a rendszerrel kapcsolatban. Ez lehetővé teszi a vállalat számára, hogy versenyképes maradjon a piacon és kihasználja az új frissítések nyújtotta lehetőségeket.

A rendszer új funkcióinak megismerése és használata során a dolgozók folyamatosan fejlődnek, ezzel optimalizálva a munkaidőt és a folyamatokat. Az alkalmazottak folyamatos fejlődése optimalizálja a munkafolyamatokat és növeli a munka hatékonyságát.

Emlékeztető és súgó funkciók

A szó elszáll az írás megmarad.

A rendszer beépített súgó funkciói és gyors hozzáférési lehetőségei segítenek az alkalmazottaknak gyorsan felidézni a korábban tanultakat, minimalizálva az időveszteséget és növelve a hatékonyságot. A súgó mellett videós tartalmak is elérhetőek, amelyek bemutatják a rendszert működés közben.

Értékesítés elősegítése

A FRIK ERP rendszer lehetővé teszi a teljes értékesítési folyamat egy helyen történő kezelését, az érdeklődéstől a számlázásig. Ez az integrált megközelítés kiküszöböli a több rendszer használatából adódó szinkronizációs problémákat, és biztosítja, hogy az összes folyamat összefüggően és hatékonyan működjön.

Beérkező lead --> Ajánlattétel --> Megrendelés --> Raktárkezelés --> Projekt --> Munka --> Számlázás

Változások kezelése

Az ERP rendszer rugalmassága és testreszabhatósága segít folyamatosan alkalmazkodni az aktuális trendekhez, ezzel elősegítve, hogy a vállalatok is folyamatosan fejlődjenek, alkalmazkodjanak az új rendszerekhez, biztosítva a zökkenőmentes integrációt és a folyamatos építkezést.

A FRIK ERP rendszer integrálása és az „5 szükséglet pillanatai” modell követése jelentősen hozzájárulhat a vállalatok hatékonyságának és versenyképességének növeléséhez, maximalizálva a szoftverbe történő befektetés megtérülését.

Összefoglalva, a FRIK ERP rendszer nemcsak a mindennapi üzleti folyamatokat támogatja, hanem egy átfogó képzési és fejlődési program révén biztosítja, hogy az alkalmazottak mindig naprakészek legyenek és képesek legyenek a legjobb teljesítmény nyújtására. Ez a megközelítés hosszútávon jelentős versenyelőnyt biztosíthat a vállalatok számára.


 

ABOUT US

Through expertise and reliability, Fehér Rendszerház Informatikai Kft. has been growing confidently since its establishment in 2008. The best feedback from our partners is that we are fair, efficient and flexible. Our work is characterized by fully satisfying the needs of our customers from pre-arranged to on-the-fly requests.

Facebook

Opening hours

Our contact details:

Phone: +36-30/610-1027

Email: info@frik.hu

Opening hours: 

Monday- Thursday: 09:30-17:30

Friday: 09:30-16:30

 

opten minosites a hun 2022